1 1 1 1 1 0.00 (0 Голосов)

Текст Павло Лаврусь

Щодо економіки комунальних підприємств нашої Білої Церкви. Хто там платить податки з приватного бізнесу, є тут такі? Як живеться вашому бізнесу і чи успішний він? В будь якому випадку, наші комунальні підприємства "супер успішні". То ж давайте на маленький списочок подивимось.

Новостворена "Муніципальна варта" - вже просить 700 000 грн. щоб розпочати роботу. Кажуть, буде супер успішний бізнес коли "відіжме" об'єкти для охорони у інших приватних компаній.

"Білоцерківтепломережа" - на оренді приміщень заробило 433 100 грн. і витратила на ремонт нежитлових приміщень.

Просить з бюджету - 4 100 000 грн. на екскаватори.

-> "БВАК" (Білоцерківський Вантажний Авіаційний Комплекс) - заробило на оренді приміщень 3 119 100 грн. і витратив на ремонт нежитлових приміщень 464 800 грн, на утримання приміщень 2 051 100 грн. і на інше 300 100 грн.

Просить з бюджету - 1 395 000 грн.

-> "Агенція стратегічного розвитку" - на оренді приміщень заробило 1 955 100 грн. і витратило на заробітню плату 1 500 000 грн, на господарську діяльність 159 600 грн. на офіційні заходи 184 200 грн. і на поліграфію та відео зйомки 99 400 грн.

Наче нічого не просить зараз з бюджету, але працівники деякі говорять, що буде подання на 3 000 000 гривень.

-> "Спецкомбінат з надання ритуальних послуг" - на оренді приміщень заробило 115 400 грн. і витратило на встановлення сигналізації 10 200 грн. на утримання приміщень 64 700 грн. на поточний ремонт 40 400 грн.

Просить з бюджету - 7 800 000 грн. на ремонти, нові двері та вікна, на придбання різної техніки і таке інше. Це при тому, що вартість послуг на 2018 рік зросла на 27%.

-> "Тролейбусне управління" - на оренді приміщень заробило 316 948 грн. і витратило на комунальні послуги на електроенергію.

Просить з бюджету 6 000 000 грн. на ремонт покрівлі адмінбудівлі, на ремонт рухомого складу і таке інше. Це при тому, що так званий інвестор увійшов "в долю" під 30% річних і забирає фактично у збиткового підприємства кошти. Схоже ні старі тролейбуси які закупили ні інші фантастичні плани не зробили підприємство успішним і це при тому, що компенсацію за перевезення пільговиків воно отримує.

-> "Інспекція з благоустрою" просто просить поповнити статутний фонд на 300 000 грн для закупівлі рухомого майна.

-> "ЖЕК №1" - на оренді приміщень заробило 394 300 грн. і витратило їх ремонт орендованих приміщень.

Просить з бюджету - 2 700 000 грн. для придбання Автовишки локтєвої МАЗ АГП 30-А.

-> "ЖЕК №6" - на оренді приміщень заробило 879 000 грн. в тому числі так званий "Будинок побуту" який збитковий бо саме там орендують купа організацій пільгові приміщення.

Просить з бюджету - 1 900 000 грн. з метою придбання техніки, а саме: трактор, екскаватор, причіп, ремонт адмінприміщення.

-> "ЖЕК №7" - на оренді приміщень заробило 216 700 грн. і витратило на ремонт орендованих приміщень.

Просить з бюджету - 2 500 000 грн. з метою придбання техніки, а саме: Трактор МТЗ-80, автовишка, тракторні причепи, ремонт адмінприміщення.

Є ще одне підприємство яке нічого наче не просить зараз це "Підприємство готельного господарства" (готель Рось) - на оренді приміщень заробило 489 300 грн. з яких витратило на податки 111 200 грн. на комунальні платежі 232 200 грн. на поточний ремонт 145 900 грн. і на кап. ремонт ліфту 36 000 грн.


Вчіться як потрібно робити. Комунальні підприємства це як "відкупні" для певних людей, можна сказати дарунок від очільника міста яке б прізвище не було на дверях кабінету.

Я думаю це ще не все, і будуть багато просити різні підприємства. От цікаво, скільки вони заробили і який у них "оборот" грошей. Це не комерційна таємниця, бо вони є комунальними, заснованими представницькими органами мешканців міста.

Добавить комментарий