1 1 1 1 1 0.00 (0 Голосов)

Інформація про намір здійснити зміну діючих тарифів на послуги з вивезення та захоронення побутових відходів, що надаються ПрАТ „КАТП-1028”

Керуючись п.2.5 Порядку доведення до споживачів інформації про перелік житлово-комунальних послуг, структуру цін/тарифів, зміну цін/тарифів з обґрунтуванням її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальних громад, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України від 30.07.2012р. №390 Приватне акціонерне товариство „КАТП-1028” доводить до відома споживачів інформацію про намір здійснити зміну діючих тарифів на послуги з вивезення та захоронення побутових відходів:

1. Загальний розмір тарифів на послуги з вивезення та захоронення побутових відходів та їх структура (планові витрати за елементами, прибуток, податок на додану вартість) таб.1,2.

2. Періодичність надання послуги з вивезення побутових відходів.
Послуги із збирання та перевезення твердих побутових відходів:
- від комунальних, відомчих багатоквартирних будинків, ЖБК, ОСББ та ТВК — щоденно. Збирання здійснюється контейнерним методом.
- від житлових будинків з присадибними ділянками — щоденно, коли збирання проводиться контейнерним способом та при безконтейнерном способі - по графіку.
- від організацій, установ та підприємств - за графіком згідно договорів.
Послуги із забирання та перевезення рідких відходів - надання послуги на протязі двох днів з дня подання споживачем замовлення.
Послуги із перевезення великогабаритних побутових відходів з території приватного сектору - по графіку;
Послуги із захоронення твердих побутових відходів на сміттєзвалищі - надання послуги щоденно.

3. Обґрунтування причин зміни тарифу:
3.1. Розмір діючих тарифів на послуги з вивезення побутових відходів становить:

таб.3

з/п

Показники

Один.

вим.

Назва тарифів на послуги з вивезення побутових відходів із:

Збирання ТПВ

Захоронення

ТПВ

Перевезення твердих побутових відходів

Перевезеня рідких побутових відходів

Перевезеня великогаб. побутових відходів

1

Розмір тарифів з ПДВ для:

грн.

         
 

населення

-"-

22,56

28,86

-

-

5,42

 

бюджетних установ

-"-

23,46

30,72

-

-

5,77

2

Рівень відшкодування фактичних витрат діючими тарифами на 01.06.2014р.:

%

   

-

-

 
 

населення

-"-

92,16

78,7

-

-

45,2

 

бюджет

-"-

95,83

83,8

-

-

48,1

3

Відсоток підвищення тарифу для:

%

   

-

-

 
 

населення

-"-

162,5/126,3

117,7

-

-

212,5

 

бюджетних установ

-"-

163,4/127,1

120,9

-

-

208,0

3.2. Розмір діючих тарифів на послуги з вивезення побутових відходів:
для бюджетних організацій встановлений рішенням виконавчого комітету №540 від 08.12.2009 року та введено в дію з 14.01.2010р.;
для населення встановлений рішенням виконавчого комітету №170 від 26.04.2011 року (по висновкам 2009 року) та введені в дію з 1.06.2011р.;
3.3. Причинами перегляду тарифів на послуги з вивезення побутових відходів є зростання основних складових тарифу.

Так, з 2009 року вартість стисненого газу збільшилася з 3,48 грн. до 7,98 грн., що становить 229,3%, вартість дизельного пального - з 5,76грн до 14,98грн (260,1%). Автомобільні оливи, шини, акумуляторні батареї та запасні частини подорожчали від 1,5 до 2,5 раз. Екологічний податок порівняно з 2009 роком збільшився майже в 2,5 рази та становить 641тис. грн.. З липня 2011 року збільшилася площа сміттєзвалища з 1,8 га до 15,2 га і відповідно збільшилася орендна плата за земельну ділянку в 9,5 раз та становить 206,4тис.грн.. Також збільшилася вартість електроенергії на 84%, води та водовідведення в 2 рази, вартість природного газу для опалення приміщень в 2,4 рази. Збитки по 1 та 2 групам споживачам (населення та бюджетні установи) за 2013 рік склали 636,2тис.грн., а за 1 півріччя 2014 року – 298,1тис.грн.

Виконуючи Програму поводження з твердими побутовими відходами в м. Біла Церква на період 2009 – 2014 років, та на розрахунковий термін до 2019 р. з 2009 року підприєм-ство придбало в фінансовий лізинг 3 сміттєвози КАМАЗ КО -449 на суму 1810тис.грн., бульдозер Б-М10.0111 для роботи на сміттєзвалищі на суму 1100тис.грн. та 1065 євроконтейнерів ємністю 1,1м3 для збору ТПВ та для роздільного збору на суму 3299,2 тис.грн. Відповідно збільшилася амортизаційні витрати основних засобів по всім операціям поводження з побутовими відходами в 2,3 рази . Появився новий вид витрат – фінансові витрати. Лізингові платежі складають 371,4тис.грн. Відповідно до вимог Стандарту Міністерства регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України СОУ ЖКГ 08.09-020:2012 „Надання послуг з вивезення побутових відходів(операції поводження з побутовими відходами – збирання, зберігання, перевезення). Критерії та методи оцінки якості” сміттєвози оснащені системами контролю руху спеціально обладнаних транспортних засобів під час збирання та перевезення побутових відходів, які також були придбані та встановлені підприємством в цей період.

З червня 2012 року, для зручності мешканців приватного сектору, розпочалася робота по впровадженню контейнерного збору ТПВ, що підвищила продуктивність праці та підняла якість надання послуги, а саме, дає населенню та підприємству не „прив’язуватися” до конкретного часу та більш якісніше ущільнити маршрутний графік. Продовжується робота по заміні старих контейнерів ємністю 0,75м3 на 1,1м3 та групуванню їх на контейнерних майданчиках, що дозволяє зменшити витрати на паливно-мастильні матеріали, а також ущільнити маршрутні графіки підвищуючи продуктивність праці водіїв.

Зауваження і пропозиції фізичних та юридичних осіб щодо перегляду тарифів на послуги з вивезення побутових відходів, просимо надавати у письмовій формі протягом 14 днів з дня опублікування цього оголошення за адресою: ПрАТ «КАТП-1028», вул.Мережна,10, м.Біла Церква,тел. 62311, 62420.

З повагою,
Голова правління А.В.Парубок

Джерело

Comments are now closed for this entry